Gyakran ismételt kérdések

Próbára, személyes átvételre van-e lehetőség?

Sajnos nincs, fizikai üzlettel nem rendelkezünk, csak a webshopon lehet vásárolni.

Nem lett jó a méret/ nem tetszik a termék, vissza tudom küldeni?

Igen. A 14 napos elállási jog szerint a fogyasztó indoklás nélkül elállhat az online vásárlástól, a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül. Az elállási szándékot be kell jelenteni a webáruház felé, ehhez kérjük töltsd ki és juttasd el e-mail címünkre az elállási nyilatkozatot. A terméket sértetlenül, eredeti állapotában kell a webáruház részére visszajuttatni. Használt, lecímkézett, kimosott, foltos, megnyúlt, szakadt ruhát nem áll módunkban visszavenni! A visszaküldés költsége minden esetben a fogyasztót terheli. Utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni! A visszaküldött ruhákat minden esetben átnézzük, és ha mindent rendben találunk az összeget az általad megadott bankszámlaszámra 14 napon belül átutaljuk.

Leadtam a megrendelést, de idő közben meggondoltam magam. Le tudom mondani?

Igen, amíg át nem adjuk a csomagot a futárszolgálat részére, van lehetőség a megrendelés törlésére. Ehhez írj nekünk az info@elysefashion.com e-mail címre. A már átadott, kiszállítás alatt lévő csomagot nem tudjuk törölni.

Mi történik, ha nem veszem át a megrendelt csomagot?

Amennyiben a csomagot nem veszed át, úgy sajnos nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni tőled, a következő rendelésed csak előre utalással/bankkártyával tudod kifizetni.

Mennyi a kiszállítási idő?

A megrendelés leadástól számítva általában 1-3 munkanap.

Regisztráció után nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mi a teendőm?

Kérjük ellenőrizd a levelezőprogram SPAM mappáját. Ha ott sem található, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben: info@elysefashion.com

Nem tudom átvenni a csomagot a megadott időpontban, mit tehetek?

Kérjük vedd fel a kapcsolatot a futárral, az SMS-ben megadott telefonszámon. Díjmentesen másik kiszállítási nap egyeztethető a futárral.